چرا طراحی سایت تکشو

تکشو امکان ارائه خدمات طراحی وب سایت در کلیه نقاط کشور را دارد. زمانی که برای درخواست مشاوره طراحی وب سایت با تکشو تماس گرفته می شود مهم نیست که این تماس از کدام شهر کشور و یا کدام محدوده جغرافیایی باشد. تمرکز کارشناسان ما تنها بر روی ارائه مشاوره به بهترین شکل ممکن براساس نیازهای عنوان شده از سوی درخواست کننده طراحی سایت است.

بین ما و سایر شرکت ها تمایز های بسیاری وجود دارد که میتوانید چندین مورد از آن را در ذیل مشاهده کنید

قالب اختصاصی و استاندارد

طراحی ظاهر تاثیرگذار و گرافیک اختصاصی و پیروی از طبق استاندارهای W3C و روز طراحی وب سایت

بهینه سازی و سئو

طراحی و تغییر تخصصی وب سایت مطابق با بروزترین قوانین موتور های جستجو و کمک به بازدید بیشتر

ایده پردازی و مشاوره

ارائه مشاوره رایگان طراحی وب سایت و حمایت از پروژه های نوپا و دانش بنیان و کمک به اجرایی کردن ایده های شما

نگهداری و پشتیبانی فنی

پشتیبانی,تعمیر و نگهداری از وب سایت و نرم افزار های مرتبط , پشتیبان گیری گیری منظم از اطلاعات سایت

طراحی کاملا واکنش گرا

ما در طراحی وب سایت از جدید ترین مفاهیم طراحی دنیا استفاده می کنیم تا تجربه کار با یک وب سایت پارسی با استانداردهای جهانی را برای شما فراهم نماییم. سایت واکنش گرا برای واکنش سایت نسبت به تغییر دستگاه های مختلف مانند تبلت، موبایل، لپ تاپ، تلویزیون های هوشمند و همچنین تغییر اندازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا انعطاف پذیری، کلید موفقیت کسب و کار اینترنتی محسوب می شود. طراحی های وب سایت ما طوری بهینه سازی شده اند که برروی طیف وسیعی از دستگاه ها به صورت مناسب اجرا شوند و ایجاد کننده ی یک حس خوب و کاربر پسند برای مخاطبین باشند.
طراحی کاملا واکنش گرا وب سایت

مراحل راه اندازی یک وب سایت در تکشو

اصولا فرآیند طراحی وب سایت نیازمند یک مسیر مشخص و سلسله مراحل سازمان یافته است تا پروسه طراحی مطابق با برنامه ریزی و درخواست شما پیش رود. از این رو در صورتی که قصد سفارش وب سایت دارید پیشنهاد می کنیم از راهنمایی های زیر جهت آشنایی بیشتر استفاده فرمایید:

نیازسنجی و تبیین استراتژی طراحی سایت

بهترین نتایج از یک برنامه ریزی دقیق حاصل می شود. تعیین اهداف و نیازهای شما از سایت، اولین قدم در طراحی یک وب سایت موفق می باشد. به عبارت دیگر روی کاغذ آوردن اهداف شما از طراحی یک وب سایت کمک شایانی در رسیدن به بهترین نتیجه خواهد نمود. پس از ارائه نیازها و استراتژی شما، این وظیفه شرکت طراحی سایت است که پیشنهاداتی را در زمینه هدف مورد نظر شما ارائه داده و شما را به سمت بهترین نتیجه ی دلخواهتان سوق دهد.

تعیین چهارچوب پیاده سازی ظاهر وب سایت

ظاهر وب سایت و طراحی قالب گرافیکی آن، یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در برندینگ و اعتبار مجموعه ی شما خواهد بود. هرچه قالب وب سایت شما زیباتر و قابل اعتمادتر باشد قطعا در افزایش اعتبار وب سایت و حتی مجموعه شما تاثیرگذار خواهد بود. لذا این وظیفه ی شرکت طراح سایت است که در زمینه قالب وب سایت برای کسب بهترین نتیجه به شما مشاوره داده و شما را راهنمایی نماید.

کدنویسی و پیاده سازی فنی وب سایت

تیم برنامه نویسی وب تکشو با کادر فنی مجرب کدنویسی سایت را با توجه به نیازها و استراتژی شما و چهارچوب سایت انجام می دهد و در طول مدت زمان برنامه نویسی بطور همزمان تست اولیه بروی سایت را انجام خواهد داد. وب سایت طراحی شده بعد از پیاده سازی مورد تست و تحلیل شده و آخرین آزمون های درستی انجام خواهد گرفت و در صورت نیاز اصلاحات اعمال خواهد گردید .سرانجام طراحی وب سایت به پایان رسیده و سایت بر روی میزبانی وب خود بارگزاری می گردد.

اتمام طراحی سایت و آموزش و تحویل پروژه

پس از اتمام پیاده سازی فنی وب سایت و انجام تست های لازم جهت کسب اطمینان از عملکرد صحیح سایت، تحویل پروژه و ارائه آموزش های مرتبط با نحوه کار با بخش های مختلف وب سایت که متناسب با سفارش شما است آغاز خواهد شد که کارشناسان پشتیبانی شرکت طراح سایت، وظیفه ی انجام آن را به عهده خواهند داشت و در ادامه ی روند کار با وب سایت نیز همواره شما را در زمینه کار سایت راهنمایی خواهند نمود.