توسط: مدیر سایت در: اسفند ۱۱, ۱۳۹۴ در: آموزش ها نظر: 0
از همین حالا، کاربرد لینک های کوتاه goo.gl به عنوان یک لینک تنها عمل میکند که میتوانید برای کلیه مطالب خود از آن ها استفاده نمایید. این مطالب میتواند برنامه های اندروید، برنامه های iOS و یا سایت باشد. هنگامی که مراحل مورد نیاز را برای نصب ایندکس سازی برنامه های اندروید و iOS به انجام رساندید، URL های goo.gl برای کاربرانی که اپلیکیشن شما را نصب کرده اند لینکی را ارسال میکنند که آن ها را مستقیماً به صفحه برنامه شما هدایت میکند و دیگر افراد نیز به سایت شما منتقل خواهند شد. این موضوع موجب به وجود آمدن فرصت بیشتری میشود تا کاربران، مجدد با برنامه شما ارتباط برقرار نمایند.
این برنامه هم برای URL های کوتاه جدید و هم قدیمی کار میکند. بنابراین هر لینک کوتاه goo.gl که پیش از این وجود داشته نیز همچنین کاربران را به سمت اپلیکیشن شما هدایت خواهد کرد.
لینک هایی را به اشتراک بگذارید که کار درستی برای شما انجام میدهند.
همچنین میتوانید با استفاده از URL Shortener API در روند به اشتراک گذاری اپلیکیشن های خود از عملکرد goo.gl بهره کامل ببرید. بنابراین کاربرانتان میتوانند لینکی را به اشتراک بگذارند که به صورت مستقیم دیگران را به پلتفورم مربوط به اپلیکیشن شما هدایت خواهد کرد. همچنین این امر کمک میکند تا دیگران این امکان را داشته باشند که لینک ها را در سایت ها و اپلیکیشن های خود به کار گیرند که به صورت مستقیم وارد برنامه شما میشود.
برای نمونه Google Maps را در نظر بگیرید. به کمک پلتفورم های متقاطع goo.gl، دکمه به اشتراک گذاری نقشه ها لینکی را ایجاد میکند که بهترین تجربه به اشتراک گذاری را در اختیار قرار میدهد. هنگامی که این لینک باز میشود، به صورت اتوماتیک پلتفورم کاربر و همچنین اینکه برنامه را نصب دارد یا خیر را بررسی میکند. در صورتی که برنامه نصب باشد، لینک محتوای مربوطه را بر روی برنامه Google Maps برای اندروید یا iOS باز میکند. در صورتی که کاربر برنامه مورد نظر را نصب نداشته باشد و یا با لپ تاپ یا کامپیوتر کار کند، محتوا بر روی سایت Maps باز خواهد شد.
خودتان میتوانید این امر را امتحان نمایید، فراموش نکنید که با یک گوشی موبایل امتحان کنید که برنامه Google Maps بر روی آن نصب باشد:
https://goo.gl/maps/SwQqssZzJUA2
این برنامه چگونه نصب میشود؟
به منظور ایجاد لینک سازی عمیق اپلیکیشن ها در goo.gl باید مراحل لازم برای ایندکس سازی اندروید و iOS را در آدرس g.co/AppIndexing به انجام رسانید. به یاد داشته باشید که لینک های عمیق goo.gl برای کلیه توسعه دهندگان iOS باز میباشند. پس از این مرحله، لینک های کوتاه موجود در goo.gl شروع به لینک سازی عمیق برای برنامه شما میکنند. به صورت انتخابی میتوانید URL Shortener API را با روند به اشتراک گذاری اپلیکیشن ها، کمپین های ایمیل خود و مانند آن به کار ببرید تا بتوانید لینک هایی ایجاد نمایید که به صورت مستقیم کاربران را به سوی اپلیکیشن شما هدایت میکنند.

Trackback URL: http://soft.tecsho.com/250/%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%b9%d9%85%db%8c%d9%82/trackback/

ارسال پاسخ:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *